هزینه خط تولید پیچ و مهره

هزینه خط تولید پیچ و مهره

پیچ و مهره از مهم ترین تولیدات در داخل کشور می باشد و بسیاری از صنایع به آن وابسته هستند. تولید پیچ و مهره صنعتی گسترده می باشد و نیازمند تجهیزات و امکانات لازم است. در این مقاله از پایاپیچ هزینه خط تولید پیچ و مهره را بررسی می کنیم.

راه اندازی خط تولید پیچ و مهره

برای راه اندازی خط تولید پیچ و مهره به سرمایه، مجوزهای لازم و اطلاعات در این زمینه دارید. پیچ انواع مختلفی از جمله پیچ آلن، پیچ شش گوش، پیچ خشکه کلاس 8 و بسیاری از موارد دیگر دارد. حدود 7 هزار نوع پیچ و مهره وجود دارد، که خط تولیدی شما باید قادر به تولید آن ها باشد.

قیمت دستگاه های تولید پیچ

برای تولید پیچ به دستگاه های مختلفی از جمله کلاف باز کن، دستگاه کشش، سیستم های آنیلینگ و شستشو، ماشین آلات تراش و آبکاری بدنه خارجی پیچ و مهره، قالب های متعدد و سیستم بسته بندی نیاز می باشد. بنابراین تجهیزات زیادی برای این کار لازم است. قیمت دستگاه ها نیز با هم متفاوت می باشد و برای خرید آن ها باید بررسی های لازم را انجام دهید.

 

سرمایه لازم برای راه اندازی خط تولید پیچ و مهره

سرمایه لازم برای راه اندازی خط تولید پیچ و مهره

تولید پیچ و مهره می تواند کار پرسودی باشد و از آنجایی که پیچ و مهره فاسدشدنی نیستند، نگهداری از آن ها در انبار چالشی به همراه ندارد. سرمایه لازم برای راه اندازی خط تولید پیچ و مهره به عوامل مختلفی از جمله گستردگی کار و بازار هدف شما بستگی دارد. همچنین شما به فضا کافی، انبار، دستگاه ها و نیروی کار نیاز دارید، که هزینه تمامی این موارد باید در نظر گرفته شود. در این مورد توصیه ما به شما گرفتن راهنمایی از متخصصان این حوزه است.

کمیت های مورد استفاده در تولید پیچ و مهره

برای تولید پیچ و مهره لازم است که با برخی از کمیت ها و اصطلاحات در این زمینه آشنایی داشته باشید. در ادامه به بررسی مهم ترین کمیت های مورد استفاده در تولید پیچ و مهره می پردازیم:

• طول: از مهم ترین کمیت ها در تولید پیچ می باشد. تغییر طول پیچ، روی کاربرد آن تاثیر می گذارد.
• جرم: وزن یا جرم پیچ و مهره باید به طور دقیق اندازه گیری و تعیین شود. واحد این پارامتر پوند یا کیلوگرم است.
• دما: در پروسه تولید توجه به دما اهمیت بسیار زیادی دارد. دما معمولا بر اساس درجه کلوین توسط دستگاه های اندازه گیری نمایش داده می شود.
• تنش: این پارامتر که در مایعات و گازها به عنوان فشار شناخته می شود، بر اساس مگا پاسکال یا کیلو پوند بر اینچ مربع است.

کلام پایانی

پیچ و مهره از پرکاربردترین اتصالات می باشد و در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می گیرند. تولید پیچ و مهره به سرمایه نیازمند است، به این منظور برنامه ریزی دقیق و برآورد هزینه های لازم اهمیت بسیار زیادی دارد. همچنین باید شناخت کافی نسبت به این صنعت و انواع پیچ داشته باشید. یکی از بهترین تولیدکنندگان پیچ و مهره در ایران پایاپیچ می باشد. شما می توانید در صورت تمایل به دریافت مشاوره در این زمینه با مشاوران و متخصصان تیم ما به صورت رایگان در ارتباط باشید.

3 پاسخ
  1. مجتبی
    مجتبی گفته:

    من میخواهم بدانم حداقل هزینه تولید پیچ ۳و ۴ چقدر میشه و اینکه مواد اولیه رو میتونم راحت تهیه کنم

    پاسخ
  2. حسین اسکندرلو
    حسین اسکندرلو گفته:

    سلام و عرض ادب
    حداقل سرمایه برای شروع کار چقدر میتونه باشه؟
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایین.
    اسکندرلو هستم استان قزوین

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *